Skip to main content

Διαδικασία Αναφοράς Περιστατικών Παραβίασης του Κώδικα Δεοντολογίας & Ηθικής Συμπεριφοράς

Διαδικασία Αναφοράς Περιστατικών Παραβίασης του Κώδικα Δεοντολογίας & Ηθικής Συμπεριφοράς

Η Εταιρεία μας, δεσμεύεται να καλλιεργεί ένα επιχειρηματικό πνεύμα διαφάνειας και υπευθυνότητας σύμφωνα με τις Πολιτικές, τις αρχές και τις αξίες του Ομίλου Quest. Ως εκ τούτου, απαιτείται το υψηλότερο δυνατό επίπεδο επαγγελματικής και ηθικής συμπεριφοράς από όλους τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της.

Στόχος μας είναι η εδραίωση αποτροπής αδικημάτων, ανήθικων και παραβατικών συμπεριφορών/πράξεων, ως εκ τούτου επιθυμούμε να βεβαιωθούμε ότι εάν εργαζόμενός μας ή τρίτος έχει υποψία σχετικά αναφορικά με τη λειτουργία της Εταιρείας μας όσον αφορά τα ανωτέρω ζητήματα, έχει το βήμα να το αναφέρει, διατηρώντας την ανωνυμία του εφόσον το επιθυμεί.
Συχνές ερωτήσεις

Οι αναφορές μπορεί να υποβάλλονται επώνυμα ή ανώνυμα.

Η υποβολή επώνυμων καταγγελιών ενθαρρύνεται, καθώς διευκολύνει τη διεξαγωγή της απαραίτητης έρευνας και την λήψη των απαιτούμενων μέτρων.

Μπορείτε να αναφέρετε περιστατικά που αφορούν παραβίαση των εταιρικών Πολιτικών/Διαδικασιών καθώς και της ισχύουσας νομοθεσίας (λ.χ. απάτη, διαφθορά, κλοπή, υπεξαίρεση, μη συμμόρφωση με τον Κώδικα Δεοντολογίας και Ηθικής Συμπεριφοράς του Ομίλου Quest, περιστατικά παραβίασης προσωπικών δεδομένων (data breaches) ή/και ασφάλειας πληροφοριών (security incidents) και γενικότερα οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη μπορεί να επιφέρει ηθική ή υλική ζημία στην Εταιρεία, χρησιμοποιώντας τα παρακάτω κανάλια επικοινωνίας:

  • E-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Ταχυδρομικά: Ελ. Βενιζέλου 46-48 & Κοσμερίδη 1, ΤΚ 17676, Καλλιθέα, Αθήνα (υπόψη Υπεύθυνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης Ομίλου, με την ένδειξη «Εμπιστευτικό»)

Ειδικά, για τις περιπτώσεις παραβίασης προσωπικών δεδομένων και ασφάλειας πληροφοριών, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα ακόλουθα κανάλια επικοινωνίας:

  • Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (παραβίαση προσωπικών δεδομένων)
  • Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (παραβίαση ασφάλειας πληροφοριών)
  • Ταχυδρομικά: Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 46-48, (υπόψη Υπεύθυνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης Ομίλου, με την ένδειξη «Εμπιστευτικό») αν υπάρχει παραβίαση προσωπικών δεδομένων ή υπόψη Υπεύθυνου Ασφάλειας Πληροφοριών αν αφορά σε ζητήματα παραβίασης Ασφάλειας Πληροφοριών.»

Συχνές Ερωτήσεις

Σημειώνεται ότι, ο Όμιλος Quest έχει καθιερώσει σαφείς κανόνες και Πολιτικές που ορίζουν, πέραν όλων των άλλων, ποια περιστατικά συνιστούν παραβιάσεις και ποια είναι η ακολουθούμενη διαδικασία παρακολούθησης και διαχείρισης αυτών.

Σύνοψη της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών-Καταγγελιών θα βρείτε εδώ

Για να ενημερωθείτε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας και τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε να ανατρέξετε στη Ειδική Δήλωση Απορρήτου Υποβολής Αναφορών την οποία θα βρείτε εδώ

Ηλεκτρονική Φόρμα Αναφοράς Περιστατικού Παραβίασης

Διαδικασία Αναφοράς Περιστατικών Παραβίασης του Κώδικα Δεοντολογίας & Ηθικής Συμπεριφοράς
Μοιραστείτε το!