Skip to main content

Ειδική Δήλωση Απορρήτου (Whistleblowing)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ 

Ποιος είναι υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών της δεδομένων;

Η ΕΠΑΦΟΣ Μον. Α.Ε., που εδρεύει επί της Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου 46-48 είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων (εφεξής Δεδομένων) που συλλέγονται μέσω υφιστάμενων καναλιών υποβολής αναφορών, βάσει της κείμενης νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων. 

Για ποιο σκοπό η Εταιρεία συλλέγει και επεξεργάζεται τα Δεδομένα σας;

Η ΕΠΑΦΟΣ Μον. Α.Ε. έχει θέση σε εφαρμογή κανάλια υποβολής αναφορών στο πλαίσιο της πρόληψης, ανίχνευσης ή διερεύνησης παράτυπων, αντιδεοντολογικών, παράνομων ή αξιόποινων συμπεριφορών εντός της Εταιρείας. Οι αναφορές/καταγγελίες παρατυπίας, παράλειψης ή αξιόποινης πράξης αφορούν - αλλά δεν περιορίζονται - στα ακόλουθα: 

  • Κλοπή 
  • Απάτη 
  • Διαφθορά 
  • Δωροδοκία (προσφορά/αποδοχή)
  • Παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων (διαφορετικότητα, διακρίσεις λόγω φύλου, θρησκείας, εθνικότητας κ.λπ.)
  • Κατάχρηση περιουσιακών στοιχείων 
  • Πράξεις που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων
  • Πράξεις επιζήμιες προς το περιβάλλον
  • Πράξεις που μπορεί να οδηγήσουν σε παραβίαση της νομοθεσίας για τον ελεύθερο ανταγωνισμό
  • Πράξεις που έρχονται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της Εταιρείας ή/και του Ομίλου
  • Παραβίαση των Πολιτικών και Διαδικασιών της Εταιρείας και των εταιρειών του Ομίλου με κίνδυνο πρόκλησης οικονομικής ζημίας 
  • Παραβίαση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την Εταιρεία και τις εταιρίες του Ομίλου της (συμπεριλαμβανομένης της νομοθεσίας που διέπει την προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου) 
  • Άλλη μη ηθική/ανάρμοστη συμπεριφορά (πράξεις που προσβάλλουν τους κανόνες ηθικής και δεοντολογίας του Ομίλου)
  • Περιστατικά βίας και παρενόχλησης 
  • Περιστατικά παραβίασης προσωπικών δεδομένων (data breaches)
  • Περιστατικά παραβίασης ασφάλειας πληροφοριών (security incidents)

Ο ανωτέρω κατάλογος δεν είναι εξαντλητικός, αλλά προορίζεται να επεξηγήσει ενδεικτικά το είδος των ζητημάτων.

Εάν οι ανωτέρω πράξεις υπόκεινται σε οποιαδήποτε νομική διαδικασία, η οποία προβλέπεται από την εθνική νομοθεσία, η Διοίκηση της Εταιρείας ή της εκάστοτε εταιρείας του Ομίλου θα αποστέλλει αμελλητί την καταγγελία στην αρμόδια Υπηρεσία/Αρχή προς περαιτέρω διερεύνηση. 

Από ποιες πηγές λαμβάνει η Εταιρεία τα Δεδομένα σας;

Η Εταιρεία λαμβάνει τα Δεδομένα που υποβάλλονται με τους παρακάτω τρόπους:

  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: [email protected]. Στην περίπτωση ανώνυμης αναφοράς/καταγγελίας: συνίσταται η χρήση μη εταιρικού email για την υποβολή της καταγγελίας (π.χ. gmail)
  • Μέσω του site της Εταιρείας: https://www.epafos.gr 
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις περιπτώσεις παραβίασης προσωπικών δεδομένων στην διεύθυνση: [email protected]
  • Μέσω  ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  για τις περιπτώσεις παραβίασης ασφάλειας πληροφοριών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].
  • Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση της ΕΠΑΦΟΣ Μον. Α.Ε., υπόψη Υπεύθυνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης Ομίλου, με την ένδειξη «Εμπιστευτικό» ή αν αφορά σε παραβίαση προσωπικών δεδομένων υπόψη Υπεύθυνου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ή αν αφορά σε ζητήματα παραβίασης Ασφάλειας Πληροφοριών υπόψη Υπεύθυνου Ασφάλειας Πληροφοριών Εταιρείας.

Επίσης ενδέχεται να λάβει δεδομένα μέσω αναφορών που της διαβιβάζουν οι θυγατρικές εταιρείες του ομίλου, στο βαθμό που μία αναφορά θίγει ζητήματα δημοσίου συμφέροντος ή αφορά άμεσα/έμμεσα στην Εταιρεία. Στο πλαίσιο της διερεύνησης μιας αναφοράς, η Εταιρεία ενδέχεται να συλλέξει περαιτέρω Δεδομένα μέσω της διενέργειας συνεντεύξεων με τα εμπλεκόμενα μέρα, καθώς και από άλλες πηγές, σύμφωνα με όσα ορίζονται στις εσωτερικές της Πολιτικές και Διαδικασίες. 

Τι Δεδομένα επεξεργάζεται η Εταιρεία;

Με σκοπό την εξακρίβωση ή μη της βασιμότητας συγκεκριμένης αναφοράς/καταγγελίας και της περαιτέρω διερεύνησης του αναφερόμενου περιστατικού, η Εταιρεία επεξεργάζεται τα Δεδομένα που υποβάλλουν οικειοθελώς οι αναφέροντες, ήτοι ενδεικτικώς και όχι περιοριστικά:

  1. τα γεγονότα που προκάλεσαν την υποψία/ανησυχία, με αναφορά σε ονόματα, ημερομηνίες, έγγραφα, τοποθεσίες και 
  2. τον λόγο που οδήγησε στην υποβολή της αναφοράς/καταγγελίας.

Σε καμία περίπτωση δεν αναμένεται η αναφορά/καταγγελία να αποδεικνύει τις ενδεχόμενες ανησυχίες/υποψίες του αναφέροντος, ωστόσο προτρέπεται να αναφέρονται όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες, ώστε να διευκολύνεται η διερεύνηση της υπόθεσης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Εταιρεία μέσα από τα κανάλια υποβολής αναφορών που θεσμοθετεί δίνει τη δυνατότητα στους αναφέροντες να υποβάλλουν την αναφορά τους είτε επωνύμως είτε ανωνύμως. Οι αναφορές πρέπει να γίνονται «καλή τη πίστει». Η Εταιρεία δεσμεύεται να προστατεύσει τους αναφέροντες, δεδομένου ότι υπέβαλλαν την αναφορά καλή τη πίστει από κάθε διάκριση ή δυσμενή μεταχείριση, τυχόν στοχοποίηση ή πράξη η οποία στοχεύει στην τιμωρία του και προβλέπει δυσμενή επαγγελματική μετακίνηση/μετάθεση ή λύση εργασίας.  Μετά το πέρας της εξέτασης της αναφοράς, δεν προβλέπονται κυρώσεις ή συνέπειες για όσους δεν αποδειχθεί ότι διέπραξαν ή συντέλεσαν έκνομη ενέργεια.

Ποιος έχει πρόσβαση στα Δεδομένα;

Πρόσβαση στα Δεδομένα που περιλαμβάνονται στις αναφορές για τους σκοπούς της εξέτασης ή της διαχείρισης των αναφορών μπορούν να έχουν μόνο όσοι εμπλέκονται στη διαχείριση και διερεύνηση του εκάστοτε περιστατικού και στο βαθμό που απαιτείται.

Ειδικότερα, τα Δεδομένα που περιλαμβάνονται στις αναφορές κοινοποιούνται κατά περίπτωση και ανάλογα τη φύση του περιστατικού και σύμφωνα πάντοτε με τις σχετικές Πολιτικές και Διαδικασίες: στα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης Αναφορών της Εταιρείας (εάν το περιστατικό αφορά βία/παρενόχληση), στον Υπεύθυνο Κανονιστικής Συμμόρφωσης (υπεύθυνος παραλαβής και παρακολούθησης αναφορών), στον Επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου (υπεύθυνος διαχείρισης/εξέτασης των αναφορών) στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, στην Επιτροπή Ελέγχου, στο Διοικητικό Συμβούλιο, σε εξωτερικούς συμβούλους  που δεσμεύονται με ρήτρες εμπιστευτικότητας, δικηγόρους, καθώς και σε δικαστικές ή/και διοικητικές αρχές.

Επίσης, τα Δεδομένα που περιλαμβάνονται στις αναφορές/καταγγελίες κοινοποιούνται στα άτομα που περιλαμβάνονται στην αναφορά/καταγγελία, στους μάρτυρες και σε οποιονδήποτε άλλο έχει έννομο συμφέρον. Όταν επιτρέπεται η πρόσβαση των Δεδομένων στα άτομα που περιλαμβάνονται στην αναφορά/καταγγελία, αποκρύπτονται τα στοιχεία του καταγγέλλοντος και των μαρτύρων, εκτός αν αυτοί έχουν δώσει ρητή συγκατάθεση, καθώς και αν αποδείχθηκε ότι η αναφορά/καταγγελία ήταν κακόβουλη.

Οι αναφερόμενοι και οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία διερεύνησης της αναφοράς ενημερώνονται για το περιεχόμενο της αναφοράς και για τα σχετικά δικαιώματά τους και την άσκηση τους, σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο. Ωστόσο, η παροχή ενημέρωσης εξετάζεται κατά περίπτωση καθώς ενδέχεται να προκύψουν περιπτώσεις, όπου η ως άνω ενημέρωση μπορεί, ενδεικτικά,  α) να παρακωλύσει τη διερεύνηση της υπόθεσης και να παρεμποδίσει την αξιολόγηση της αναφοράς καθώς και την συλλογή πληροφοριών και στοιχείων που απαιτούνται, ή β) να οδηγήσει άμεσα ή έμμεσα σε ταυτοποίηση των αναφερόντων, ή γ) να οδηγήσει σε αποκάλυψη εμπιστευτικών πληροφοριών οι οποίες λόγω της φύσης τους και ιδίως λόγω των υπέρτερων έννομων συμφερόντων της Εταιρείας, πρέπει να παραμείνουν απόρρητες, ή δ) να παρεμποδίσει την  θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων της Εταιρείας ή/και την τυχόν ποινική διαδικασία. Σε περίπτωση που όσοι περιλαμβάνονται στην αναφορά/καταγγελία δεν ενημερωθούν άμεσα για το περιεχόμενο αυτής, προκειμένου να μην προβούν σε ενέργειες παρακώλυσης της έρευνας, οι λόγοι της σχετικής καθυστέρησης θα πρέπει να αποτυπωθούν εγγράφως και το έγγραφο να καταχωρηθεί στο φάκελο της υπόθεσης.

Τα Δεδομένα που λαμβάνει η ομάδα διαχείρισης καταγγελίας διαβιβάζονται σε τρίτους;

Τα Δεδομένα και γενικά οι πληροφορίες που λαμβάνει η ομάδα διαχείρισης καταγγελίας δεν διαβιβάζονται σε άλλα πρόσωπα ή ομάδες της Εταιρείας ή της εταιρείας του Ομίλου (που αφορά το περιστατικό), εκτός εάν η εν λόγω διαβίβαση θεωρείται απολύτως αναγκαία για τους σκοπούς της περαιτέρω έρευνας της καταγγελίας και αποκλειστικά προς τα απαιτούμενα άτομα στη βάση της αναγκαίας γνώσης.

Πόσο καιρό τηρούνται τα Δεδομένα που εμπεριέχονται σε αναφορά/καταγγελία;

Η Εταιρεία θα τηρεί τα Δεδομένα για συγκεκριμένο χρόνο από την ολοκλήρωση της έρευνας, ο οποίος διαφοροποιείται ανάλογα με το πόρισμα αυτής. Ειδικότερα:

  • Στην περίπτωση που η αναφορά κριθεί αβάσιμη ή καταχρηστική ή δεν περιέχει περιστατικά που στοιχειοθετούν παραβίαση ή δεν συντρέχουν σοβαρές ενδείξεις παραβίασης, τα Δεδομένα διαγράφονται εντός έξι (6) μηνών από τη θέση της στο αρχείο.
  • Στην περίπτωση που η αναφορά/καταγγελία ακολουθήσει τη νομική οδό, τα Δεδομένα διαγράφονται με την έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης επί αυτής.
  • Στην περίπτωση που από την αναφορά/καταγγελία προκύψουν τεκμηριωμένα ευρήματα εις βάρος εργαζομένου/στελέχους της Εταιρείας ή εταιρείας του Ομίλου (που αφορά το περιστατικό), τα Δεδομένα διατηρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια απασχόλησής του/σχέσης του με την Εταιρεία ή την εταιρεία του Ομίλου και διαγράφονται είκοσι (20) έτη μετά την με οποιονδήποτε τρόπο λήξη/λύση της συνεργασίας.
  • Στην περίπτωση που από την αναφορά/καταγγελία προκύψουν τεκμηριωμένα ευρήματα εις βάρος τρίτου λ.χ. πελάτη, προμηθευτή, εξωτερικού συνεργάτη της Εταιρίας ή της εταιρείας του Ομίλου (που αφορά το περιστατικό), τα Δεδομένα διατηρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας του και διαγράφονται πέντε (5) έτη μετά την με οποιονδήποτε τρόπο λήξη/λύση της συνεργασίας.

Σε όλες τις περιπτώσεις τηρούνται οι σχετικές Πολιτικές της Εταιρείας για τη διατήρηση και διαγραφή των προσωπικών δεδομένων.

Τι τεχνικά και οργανωτικά μέτρα εφαρμόζει η Εταιρεία για την προστασία των Δεδομένων;

Η Εταιρεία εφαρμόζει τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να εξασφαλίσει ορισμένο επίπεδο ασφάλειας ανάλογο με τους κινδύνους που υφίστανται λόγω της επεξεργασίας και εν όψει της φύσης των υπό επεξεργασία Δεδομένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες πολιτικές και διαδικασίες της Εταιρείας σε σχέση με την επεξεργασία των Δεδομένων και την ασφάλεια των πληροφοριών (όπως πρόσβαση σε πληροφορίες on a need to know basis, δέσμευση του προσωπικού που έχει πρόσβαση με υποχρέωση εμπιστευτικότητας, έλεγχος των δικαιωμάτων πρόσβασης, χρήση κρυπτογράφησης, επίβλεψη εξοπλισμού και υπηρεσιών πληροφορικής σε πλήρη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία, κλπ).

Που μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Για περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των Δεδομένων σας και τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε να ανατρέξετε στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στον εξής σύνδεσμο: https://www.epafos.gr/πολιτική-απορρήτου, στην Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών-Καταγγελιών ή να απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Ενημέρωση για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα μέσω συστήματος βιντεοεπιτήρησης

  • Image Gallery:
    • Image File:

1. Υπεύθυνος επεξεργασίας

ΕΠΑΦΟΣ Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία, Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 46-48, 17676, Αθήνα, τηλ. 2106990401

2. Σκοπός επεξεργασίας και νομική βάση

Χρησιμοποιούμε σύστημα επιτήρησης για τον σκοπό της προστασίας προσώπων και αγαθών. Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για σκοπούς εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε ως υπεύθυνος επεξεργασίας (άρθρο 6 παρ. 1. στ ΓΚΠΔ). 

3. Ανάλυση εννόμων συμφερόντων

Το έννομο συμφέρον μας συνίσταται στην ανάγκη να προστατεύσουμε τον χώρο μας και τα αγαθά που ευρίσκονται σε αυτόν από παράνομες πράξεις, όπως ενδεικτικά από κλοπές. Το ίδιο ισχύει και για την ασφάλεια της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της υγείας καθώς και της περιουσίας του προσωπικού μας και τρίτων που νομίμως ευρίσκονται στον επιτηρούμενο χώρο. Συλλέγουμε μόνο δεδομένα εικόνας και περιορίζουμε τη λήψη σε χώρους που αξιολογήσαμε ότι υπάρχει αυξημένη πιθανότητα τέλεσης παράνομων πράξεων π.χ. κλοπής, όπως στην είσοδο, χωρίς να εστιάζουμε σε χώρους όπου ενδέχεται να περιορίζεται υπέρμετρα η ιδιωτική ζωή των προσώπων των οποίων λαμβάνεται η εικόνα, περιλαμβανομένου του δικαιώματός τους στον σεβασμό των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

4. Αποδέκτες

Το τηρούμενο υλικό είναι προσβάσιμο μόνο από το αρμόδιο / εξουσιοδοτημένο προσωπικό μας που είναι επιφορτισμένο με την ασφάλεια του χώρου. Το υλικό αυτό δεν διαβιβάζεται σε τρίτους, με εξαίρεση τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) προς τις αρμόδιες δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές όταν περιλαμβάνει στοιχεία απαραίτητα για τη διερεύνηση μιας αξιόποινης πράξης, η οποία αφορά πρόσωπα ή αγαθά του υπευθύνου επεξεργασίας, β) προς τις αρμόδιες δικαστικές, εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές όταν ζητούν δεδομένα, νομίμως, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, και γ) προς το θύμα ή τον δράστη μιας αξιόποινης πράξης, όταν πρόκειται για δεδομένα τα οποία ενδέχεται να αποτελούν αποδεικτικά στοιχεία της πράξης.

5. Χρόνος τήρησης

Τηρούμε τα δεδομένα για δεκατρείς (13) ημέρες, μετά την πάροδο των οποίων διαγράφονται αυτόματα.  Σε περίπτωση που στο διάστημα αυτό διαπιστώσουμε κάποιο περιστατικό, απομονώνουμε τμήμα του βίντεο και το τηρούμε έως και έναν (1) μήνα ακόμα, με σκοπό τη διερεύνηση του περιστατικού και την έναρξη νομικών διαδικασιών για την υπεράσπιση των εννόμων συμφερόντων μας, ενώ αν το περιστατικό αφορά τρίτο θα τηρήσουμε το βίντεο έως και τρεις (3) μήνες ακόμα.

6. Δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων

Τα υποκείμενα των δεδομένων έχουν τα εξής δικαιώματα:

  • Δικαίωμα πρόσβασης: έχετε δικαίωμα να μάθετε αν επεξεργαζόμαστε την εικόνα σας και, εφόσον αυτό ισχύει, να λάβετε αντίγραφο αυτής.
  • Δικαίωμα περιορισμού: έχετε δικαίωμα να μας ζητήσετε να περιορίσουμε την επεξεργασία, όπως για παράδειγμα να μη διαγράψουμε δεδομένα τα οποία θεωρείτε απαραίτητα για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
  • Δικαίωμα εναντίωσης: έχετε δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία.
  • Δικαίωμα διαγραφής: έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να διαγράψουμε δεδομένα σας.

Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σας μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, στο email: [email protected] και σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων στο email: [email protected], τηλέφωνο: 2106990401 ή στέλνοντας επιστολή στην ταχυδρομική μας διεύθυνση ή καταθέτοντάς μας οι ίδιοι το αίτημα αυτοπροσώπως. Για να εξετάσουμε ένα αίτημα που σχετίζεται με την εικόνα σας, θα πρέπει να μας προσδιορίσετε πότε περίπου βρεθήκατε στην εμβέλεια των καμερών και να μας δώσετε μια εικόνα σας, ώστε να μας διευκολύνει στον εντοπισμό των δικών σας δεδομένων και στην απόκρυψη των δεδομένων τρίτων εικονιζόμενων προσώπων. Εναλλακτικά, σας δίνουμε τη δυνατότητα να προσέλθετε στις εγκαταστάσεις μας για να σας επιδείξουμε τις εικόνες στις οποίες εμφανίζεστε. Επισημαίνουμε επίσης, ότι η άσκηση δικαιώματος εναντίωσης ή διαγραφής δεν συνεπάγεται την άμεση διαγραφή δεδομένων ή την τροποποίηση της επεξεργασίας. Σε κάθε περίπτωση θα σας απαντήσουμε αναλυτικά το συντομότερο δυνατόν, εντός των προθεσμιών που ορίζει ο ΓΚΠΔ. 

7. Δικαίωμα υποβολής καταγγελίας

Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι η επεξεργασία των δεδομένων που σας αφορούν παραβαίνει τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679, έχετε δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία σε εποπτική αρχή. 

Αρμόδια εποπτική αρχή για την Ελλάδα είναι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, Κηφισίας 1-3, 115 23, Αθήνα, https://www.dpa.gr/, τηλ. 2106475600.

Πολιτική εταιρείας

Η ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ στοχεύει διαρκώς στην εξέλιξη και τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της, προσδοκώντας στην εγκαθίδρυση μιας μακράς και βιώσιμης σχέσης με τους πελάτες μας, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου απολύτως προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, διασφαλίζοντας την υγεία, την ασφάλεια και την ευημερία των εργαζομένων και των συνεργατών μας και προσπαθώντας συνεχώς να μειώνουμε στο ελάχιστο τις επιπτώσεις των ενεργειών μας στο περιβάλλον, δεσμευόμενοι πάντοτε ως προς την παρακολούθηση της ισχύουσας νομοθεσίας και την πλήρη συμμόρφωσή μας με αυτή.

Για την υλοποίηση των στόχων μας εφαρμόζουμε Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης της Εταιρείας μας, το οποίο συνάδει με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 45001:2018, 9001:2015, 14001:2015, 27001:2013 και 22301:2019.

Οι πελάτες μας καθημερινά καλούνται να κρίνουν την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Η πολιτική μας ανακλά το βασικό μας στόχο, που είναι να συμβαδίζουμε πάντα με τις τελευταίες εξελίξεις, ανταποκρινόμενοι πλήρως στις απαιτήσεις της αγοράς.

Η φιλοσοφία πίσω από την παροχή των υπηρεσιών μας επιτυγχάνεται με τους κάτωθι τρόπους:

Εφαρμογή όλων των κανόνων και διαδικασιών που προβλέπονται από τη νομοθεσία για την υγιεινή και ασφάλεια των έργων και την προστασία του περιβάλλοντος.

Εφαρμογή και τήρηση των πρόσθετων κανόνων και διαδικασιών του εκάστοτε πελάτη για την υγιεινή και την ασφάλεια.

Πλήρης συμμόρφωση πάντοτε με την ισχύουσα Νομοθεσία και ειδικότερα με τα όσα καθορίζονται από το Γενικό Κανονισμό Προστασίας των Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 (GDPR) για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η εταιρεία διαρκώς βελτιώνει τις υπάρχουσες πρακτικές της προκειμένου να ανταποκρίνεται στο έπακρον στις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις κείμενες διατάξεις.

Ανάπτυξη άμεσης και ευέλικτης επικοινωνίας με τους πελάτες μας με σκοπό την αναγνώριση των διαφορετικών αναγκών και προσδοκιών τους και την εστίαση προς την ικανοποίησή τους παρέχοντας πάντα σε αυτούς εξατομικευμένες λύσεις, προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι απαιτήσεις τους.

Συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού και των συνεργατών για την εταιρική πολιτική, ενθαρρύνοντάς τους να συμμετέχουν ενεργά στο στόχο της βελτίωσης της Ποιότητας.

Αναζήτηση και εντοπισμός πρόσθετων κινδύνων για την υγεία και την ασφάλεια όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού και προσδιορισμό και εφαρμογή μέτρων για την αποφυγή ή ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων αυτών.

Προστασία των εργαζόμενων και του κοινωνικού συνόλου εντός του οποίου λειτουργεί η εταιρεία, υιοθετώντας ασφαλείς τεχνολογίες και διαδικασίες λειτουργίας.

Σεβασμός προς το περιβάλλον και εξοικονόμηση φυσικών πόρων μέσω της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσης υλικών, της προμήθειας ανακυκλωμένων υλικών και της χρήσης ανακυκλώσιμων συσκευασιών και άλλων υλικών.

Παροχή των απαραίτητων πόρων για την απρόσκοπτη, αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία κάθε τμήματος της εταιρείας.    

Διαρκής έλεγχος της αποτελεσματικότητας της πολιτικής της εταιρείας μας σε όλα τα επίπεδα, διαρκής αναζήτηση και υιοθέτηση μεθόδων για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας, της ασφάλειας και επαγγελματικής υγείας στο περιβάλλον εργασίας μας και του συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης που εφαρμόζουμε.

Η συμμόρφωση με τις πρόνοιες του παρόντος κειμένου είναι υποχρεωτική και δεσμευτική για όλο το προσωπικό και τους συνεργάτες της εταιρείας μας.

Η επίτευξη υψηλής Ποιότητας, η εμπέδωση Περιβαλλοντικής Συνείδησης, η διασφάλιση της Επαγγελματικής Υγείας και Ασφάλειας αποτελεί ευθύνη όλων στην επιχείρηση και η συνεχής βελτίωση των Προϊόντων και Υπηρεσιών καθώς και της εικόνας της επιχείρησης είναι το αποτέλεσμα των καθημερινών ενεργειών του κάθε μέλους της ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., Διεύθυνσης, Προσωπικού και συνεργατών.                                                                     

Για την Διοίκηση
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΛΔΑΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Η ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Μ.Α.Ε. διασφαλίζει ότι παρέχει υγιές, κατάλληλο και ασφαλές περιβάλλον εργασίας για το προσωπικό της λαμβάνοντας διαρκώς μέτρα για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και τη διαρκή βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας και υγείας στις δραστηριότητες της με σκοπό την ελαχιστοποίηση ή την εξάλειψη των πιθανών κινδύνων.

Η Ασφάλεια και Υγεία του προσωπικού και των συνεργατών μας καθώς και τρίτων προσώπων είναι αναπόσπαστο κομμάτι του οργανισμού μας σε όλα τα επίπεδα δραστηριοτήτων. Η πρόληψη των ατυχημάτων και των ασθενειών προηγείται έναντι όλων.

Η διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:

  • τη διασφάλιση της Ασφάλειας και Υγείας.
  • τη διαχείριση κάθε πιθανής αλλαγής με γνώμονα την Ασφάλεια και Υγεία των εργαζομένων.
  • την πλήρη συμμόρφωση με τους Νόμους και τους Κανονισμούς στους χώρους εργασίας.
  • τη διάθεση των απαιτούμενων πόρων και υλικοτεχνικής υποδομής ώστε η Ασφάλεια, η Υγεία και η Ευημερία του προσωπικού, των συνεργατών μας, καθώς και τρίτων προσώπων να συμβαδίζει με τις υψηλότερες προδιαγραφές.
  • τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της σε γενικά και ειδικά θέματα ασφάλειας και υγείας στην εργασία.
  • τη διερεύνηση όλων των συμβάντων ανεξαρτήτως συχνότητας και βαρύτητας.
  • τη συνεχή παρακολούθηση, τεκμηρίωση και αξιολόγηση της Ασφάλειας & Υγείας στην Εργασία και την ανασκόπηση της παρούσας Πολιτικής με στόχο τη συνεχή βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας.

Για όλα τα παραπάνω η ΕΠΑΦΟΣ εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας και Υγείας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 45001:2018, για όλες τις δραστηριότητές της και εφαρμόζεται από όλο ανεξαρτήτως το προσωπικό.

Εκ μέρους της Διοίκησης διατυπώνεται δέσμευση και προσήλωση στις παραπάνω αρχές της υγείας και ασφάλειας στο εργασιακό περιβάλλον.

 

ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Η ΕΠΑΦΟΣ θεωρεί πρωταρχικό παράγοντα για την εξασφάλιση της συνεχούς ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών της και την παροχή εξατομικευμένων λύσεων υψηλής ποιότητας σε αυτούς. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία έχει προβεί στην ανάπτυξη, εγκατάσταση και εφαρμογή ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ως προς το πρότυπο ISO 9001:2015, το οποίο και δεσμεύεται να τηρεί με συνέπεια και γνώμονα την παροχή υπηρεσιών σταθερής και εγνωσμένης ποιότητας καθώς και την διαρκή βελτίωση σε όλο το φάσμα των εργασιών που αναλαμβάνει.

Για την ΕΠΑΦΟΣ η έννοια της ποιότητας εμπερικλείει τα κάτωθι:

  • Εστίαση προς την ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών μας.
  • Παροχή υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα, αξιοπιστία και ασφάλεια προς τον χρήστη.
  • Εμπορική πολιτική για την διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών.
  • Ταχεία ανταπόκριση στην παροχή υπηρεσιών.
  • Ειλικρίνεια, σαφήνεια και αξιοπιστία στην επικοινωνία και την συνεργασία με τους πελάτες.
  • Συμμόρφωση προς επιταγές νόμων και κανονισμών.

 

Η παρούσα πολιτική ποιότητας ανασκοπείται και ελέγχεται ως προς την συνεχιζόμενη καταλληλότητα της, κοινοποιείται δε σε όλα τα στελέχη της Εταιρείας μας.

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Εταιρεία ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Μ.Α.Ε., έχοντας πάντα ως στόχο τη χάραξη μίας πορείας βιώσιμης ανάπτυξης, και αξιολογώντας ως ιδιαίτερης σημασίας την ορθολογιστική χρήση των φυσικών πόρων (με απώτερο σκοπό την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιδράσεων στο Περιβάλλον), ανέπτυξε και εφαρμόζει σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης κατά ISO 14001:2015.

Η Εταιρεία μας:

  • Εφαρμόζει πλήρως την Περιβαλλοντική Νομοθεσία και πληροί τους όρους της εκάστοτε έγκρισης Περιβαλλοντικών όρων της αρμόδιας αρχής.
  • Εκπαιδεύει διαρκώς το προσωπικό της, καλώντας το παράλληλα να συμβάλλει το ίδιο δημιουργικά στη βελτίωση των πρακτικών και περιβαλλοντικών συνηθειών της Εταιρείας μας.
  • Επιλέγει αυστηρά τους προμηθευτές της αξιολογώντας πάντα θετικά την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση αυτών.
  • Εφαρμόζει το σύστημα Περιβαλλοντικής διαχείρισης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.
  • Βελτιώνει συνεχώς την Περιβαλλοντική της συμπεριφορά σε θέματα πρόληψης αλλά και αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών.

Όλη αυτή την προσπάθεια δε θα μπορούσαμε να την κάνουμε χωρίς τους ανθρώπους μας, οι οποίοι με αίσθημα ευθύνης, στηρίζουν και εφαρμόζουν το σύστημα Περιβαλλοντικής διαχείρισης μέσα από την καθημερινή τους εργασία.

Η παρούσα πολιτική ανασκοπείται και ελέγχεται ως προς την συνεχιζόμενη καταλληλότητα της, κοινοποιείται δε σε όλα τα στελέχη της Εταιρείας μας.

 

ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Η ΕΠΑΦΟΣ θεωρεί στρατηγικής σημασίας την ασφάλεια των πληροφοριών. Εφαρμόζουμε σύστημα διαχείρισης, βάση των απαιτήσεων του Προτύπου ISO 27001:2013 για την διαχείριση της ασφάλειας πληροφοριών, καλύπτοντας πλήρως τις απαιτήσεις που απορρέουν από το Πρότυπο.

Η πολιτική της ΕΠΑΦΟΣ αναφορικά με τη διαχείριση της ασφάλειας πληροφοριών εντοπίζεται:

  • Στη διασφάλιση της συμμόρφωσης της Εταιρείας μας με τους ισχύοντες νόμους, κανονισμούς και τυχόν συμβατικές υποχρεώσεις.
  • Στη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις για Εμπιστευτικότητα, Ακεραιότητα και Διαθεσιμότητα των δεδομένων και πληροφοριών που διαχειρίζεται.
  • Στη διασφάλιση της πρόσβασης στους πληροφοριακούς πόρους της εταιρείας μόνο από εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
  • Στη διασφάλιση της διαθεσιμότητας και της αξιοπιστίας της υποδομής του δικτύου της ΕΠΑΦΟΣ.
  • Στη διασφάλιση της διαθεσιμότητας των πληροφοριών, των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων ακόμη και σε μείζον συμβάν ασφαλείας με τη θέσπιση και εφαρμογή σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας.
  • Στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των εργαζόμενων της ΕΠΑΦΟΣ σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος των συμβάντων ασφαλείας.
  • Στη διασφάλιση της συμμόρφωσης των συνεργατών και προμηθευτών της εταιρείας με τις ανάγκες και απαιτήσεις της ΕΠΑΦΟΣ για την ασφάλεια των πληροφοριών.
  • Στην καθιέρωση συστηματικών ελέγχων για την αξιολόγηση της εφαρμογής, της επάρκειας και αποτελεσματικότητας του συστήματος ασφάλειας πληροφοριών που εφαρμόζει.
  • Στη διερεύνηση όλων των περιστατικών ασφαλείας καθώς και των εικαζόμενων αδυναμιών από αρμόδιο προσωπικό.
  • Στη διασφάλιση ότι η διεύθυνση της ΕΠΑΦΟΣ είναι άμεσα υπεύθυνη για την εφαρμογή της πολιτικής και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης του συνόλου του προσωπικού στους τομείς ευθύνης τους και χωρίς αποκλίσεις, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την εν λόγω Πολιτική, ώστε να αποφευχθούν πιθανές νομικές και οικονομικές συνέπειες για αυτούς και για την εταιρεία.

Η ΕΠΑΦΟΣ δεσμεύεται για την πλήρη συμμόρφωσή της με όλες τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις καθώς και τις συμβατικές υποχρεώσεις προς τους πελάτες της σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών και προστασίας προσωπικών δεδομένων που άπτονται των δραστηριοτήτων της.

Το σύστημα ασφάλειας πληροφοριών είναι δυναμικό και πέραν της απαραίτητης τεχνολογικής υποδομής, απαιτεί και την ενεργή συμμετοχή όλου του προσωπικού της Εταιρείας.

Η παρούσα πολιτική ανασκοπείται και ελέγχεται ως προς την συνεχιζόμενη καταλληλότητα της, κοινοποιείται δε σε όλα τα στελέχη της Εταιρείας μας.

 

ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ

 Η Διοίκηση της ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Μ.Α.Ε. αναγνωρίζει τους κινδύνους που ενδέχεται να απειλήσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των δραστηριοτήτων και συστημάτων της και για το σκοπό αυτό εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22301:2019 ώστε να εξασφαλίσει:

  • Τη διασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας κρίσιμων δραστηριοτήτων σε περίπτωση που εκδηλωθεί περιστατικό το οποίο οδηγεί σε μη διαθεσιμότητα ή αδυναμία πρόσβασης των εγκαταστάσεων της εταιρίας.
  • Την επιστροφή σε αποδεκτά επίπεδα λειτουργίας στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
  • Την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων που ενδέχεται να προκαλέσουν περιστατικά διακοπής στην αξιοπιστία και φήμη της εταιρίας ενώπιον των πελατών της.

Οι στρατηγικές έκτακτης ανάγκης που έχει υιοθετήσει η Εταιρεία σύμφωνα με το Πρότυπο προστατεύουν την ασφάλεια του προσωπικού και τη φήμη της εταιρείας, σε συνδυασμό με τη συνεχή και αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών προς τα ενδιαφερόμενα μέρη, διατηρώντας ταυτόχρονα τη συμβατική και νομική συμμόρφωση προς στους κανονισμούς.

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας, μέσω της τήρησης της πολιτικής, των διαδικασιών και των σχετικών σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας, έχει σαν στόχο:

  • Τη διαφύλαξη της υγείας και ασφάλειας του προσωπικού.
  • Τη διαφύλαξη εικόνας και φήμης της Εταιρείας.
  • Την προστασία των δραστηριοτήτων που παράγουν αξία.
  • Της διασφάλισης της ικανότητας της εταιρείας να παράσχει αδιαλείπτως τις Υπηρεσίες και τα Προϊόντα της.
  • Την καθιέρωση συστηματικών μεθόδων για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση των απαιτήσεων Επιχειρησιακής Συνέχειας της Εταιρείας.
  • Τη θέσπιση στρατηγικών ανάκαμψης και τη σύνταξη εφαρμόσιμων σχεδίων αντιμετώπισης περιστατικών Επιχειρησιακής Συνέχειας.

Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει δεσμευτεί για συμμόρφωση με τις εφαρμοστέες απαιτήσεις και για συνεχή βελτίωση της επάρκειας, καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας.

Η παρούσα πολιτική ανασκοπείται και ελέγχεται ως προς την συνεχιζόμενη καταλληλότητα της, κοινοποιείται δε σε όλα τα στελέχη της Εταιρείας μας.

1η Έκδοση, 2023

Πολιτική Αποστολής προϊόντων

Τα προϊόντα μας, αποστέλλονται χωρίς χρέωση, με εταιρεία ταχυμεταφορών, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στην σελίδα του προϊόντος.

Για τα προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως "άμεσα διαθέσιμα", ο χρόνος παράδοσης εκτιμάται το πολύ σε 5 εργάσιμες ημέρες.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να μας καλέσετε στο .

Θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα για νέα και προσφορές;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να είστε πάντα μπροστά στις εξελίξεις!

Εγγραφή σε Newsletter