Η Εταιρεία ΕΠΑΦΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΟΝ. Α.Ε. με την παρούσα πολιτική καθορίζει το πλαίσιο διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής σύμφωνα με το πρότυπο ISO/IEC 20000-1:2018, διασφαλίζοντας την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών IT, την ικανοποίηση των πελατών και τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών.
Η διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:
• Διασφάλιση ότι η πολιτική διαχείρισης υπηρεσιών και οι στόχοι της είναι συμβατοί με τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας.
• Δημιουργία, εφαρμογή και διατήρηση του σχεδίου διαχείρισης υπηρεσιών για την υποστήριξη της πολιτικής και των στόχων διαχείρισης υπηρεσιών.
• Ανάθεση κατάλληλων επιπέδων εξουσίας για τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με το Σύστημα Διαχείρισης SMS και τις υπηρεσίες.
• Καθορισμός της αξίας για την εταιρεία και τους πελάτες της.
• Έλεγχος των εμπλεκόμενων τρίτων μερών στον κύκλο ζωής των υπηρεσιών.
• Ενσωμάτωση των απαιτήσεων του SMS στις επιχειρηματικές διαδικασίες της εταιρείας.
• Διάθεση των απαιτούμενων πόρων για το SMS και τις υπηρεσίες.
• Επικοινωνία της σημασίας της αποτελεσματικής διαχείρισης υπηρεσιών, της επίτευξης των στόχων και της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις του SMS.
• Διασφάλιση ότι το SMS επιτυγχάνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
• Υποστήριξη και καθοδήγηση των ατόμων ώστε να συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα του SMS και των υπηρεσιών.
• Προώθηση της συνεχούς βελτίωσης του SMS και των υπηρεσιών μέσω των τακτικών ανασκοπήσεών του.
• Υποστήριξη των σχετικών διοικητικών ρόλων ώστε να επιδεικνύουν ηγεσία στους τομείς ευθύνης τους.
Με γνώμονα τα παραπάνω η εταιρεία θέτει τους ακόλουθους βασικούς στόχους:
• Παροχή αξιόπιστων, ασφαλών και αποδοτικών υπηρεσιών IT.
• Διασφάλιση υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των πελατών.
• Συνεχής αξιολόγηση και βελτίωση των υπηρεσιών IT μέσω δεικτών απόδοσης (KPIs).
• Συμμόρφωση με τις συμβατικές υποχρεώσεις και συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLAs).
• Αποτελεσματική διαχείριση συμβάντων και προβλημάτων.