Η μάθηση είναι μια διαδικασία ζωής που πραγματοποιείται μέσα από αλληλεπιδράσεις του ατόμου κατά τη διάρκεια των καθημερινών συμβάντων. Στο σημερινό Γενικό Σχολείο φοιτούν και μαθητές που δυσκολεύονται στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων και χρειάζονται σαφή, ξεκάθαρη, δομημένη διδασκαλία και παρέμβαση.
Οι μαθητές με Αναπτυξιακές Διαταραχές (αυτισμός, Σύνδρομο Asperger) και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, δεν παραπέμπονται αποκλειστικά πλέον να φοιτήσουν σε «ειδικά πλαίσια εκπαίδευσης» και κατευθύνονται στο Γενικό Σχολείο.
Ο «Πρακτικός Οδηγός για αυτισμό» απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής, Ειδικής Αγωγής και γονείς, προσδοκώντας να καλύψει ένα τεράστιο κενό που αφορά την ομαλή Ένταξη και Προσαρμογή τέτοιων μαθητών και να βελτιώσει την ποιότητα της Εκπαίδευσής τους.
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε 2 θεματικές ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Ευελπιστούμε, η προσπάθεια αυτή, να συμβάλλει στην κατεύθυνση που υιοθετούν όλα τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα «Εκπαίδευση για όλους-εκπαίδευση με όλα τα παιδιά μαζί».
Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια | |
470 | |
Ελληνικά | |
1η Έκδοση / 2022 |
ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ ΓΕΜΗ :84953502000