Help Desk

Κανένα μηχανογραφικό σύστημα όσο πλήρες και ολοκληρωμένο και αν είναι δεν θα πετύχει, αν παράλληλα δεν συνοδεύεται από εξαιρετικές και διαρκείς υπηρεσίες υποστήριξης.

Όλοι οι άνθρωποι του ΕΠΑΦΟΥ έχουμε αντιληφθεί αυτήν την αναγκαιότητα και η υποστήριξη είναι το βασικότερο μέλημά μας τόσο στις ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού που παρέχουμε, όπως και σε κάθε μας δραστηριότητα: ανάπτυξη λογισμικού, integration, τεχνικές υπηρεσίες, υπηρεσίες διαδικτύου.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Στα συστήματα λογισμικού ο ΕΠΑΦΟΣ εγγυάται, διαχρονικά την καλή λειτουργία των εφαρμογών του με νέες εκδόσεις και παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, προσφέροντας:

  • Συνεχή ενημέρωση του λογισμικού με νέες εκδόσεις που περιλαμβάνουν βελτιώσεις του λογισμικού, τεχνολογικές αναβαθμίσεις, μεταβολές που επιβάλλονται από τη νομοθεσία, μεταβολές ή προσθήκες που ζητούν οι πελάτες και μεταβολές που κρίνει αναγκαίες ο ΕΠΑΦΟΣ.
  • Την τεχνική υποστήριξη του πελάτη για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης καθημερινής λειτουργίας του συστήματος λογισμικού. Το άριστα εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό του ΕΠΑΦΟΥ αναλαμβάνει την τεχνική υποστήριξη και την παροχή λύσεων σε προβλήματα ή απορίες των χρηστών, την εγκατάσταση νέων εκδόσεων καθώς και την αντιμετώπιση κάθε είδους προβλημάτων σχετικά με τη λειτουργία του εξοπλισμού.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Το έργο της διατήρησης των πληροφοριακού και τηλεπικοινωνιακών υποδομών ενός οργανισμού και μιας επιχείρησης σε άριστη κατάσταση είναι σύνθετο και επίπονο. Ο ΕΠΑΦΟΣ προσφέρει επαγγελματικές υπηρεσίες υποστήριξης σε κάθε είδους εξοπλισμό. Έχοντας πάνω από 20 χρόνια τεχνογνωσία και εμπειρία η εταιρεία μας μπορεί να διασφαλίσει ότι η παροχή των υπηρεσιών υποστήριξης θα γίνει άμεσα και οργανωμένα χωρίς κόπο ή καθυστερήσεις με πολύ λογικό και συμφέρον κόστος.

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Το τμήμα υποστήριξης χρηστών λειτουργεί όλες τις εργάσιμες ημέρες καθημερινά από τις 08:00 μέχρι τις 20:00.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο (210-6990401) είναι ανοικτό αυτό το διάστημα για να καταγράψει την κλήση σας.

Φυσικά δεν είναι πάντοτε εφικτό να εξυπηρετηθείτε τη στιγμή του τηλεφωνήματος. Υπάρχουν περίοδοι του χρόνου που η ζήτηση υπερβαίνει τη διαθεσιμότητα των τεχνικών μας. Η δέσμευσή μας είναι ότι η απόκριση του τμήματος υποστήριξης θα είναι το πολύ 8 εργάσιμες ώρες. Πράγμα που σημαίνει ότι μέσα στις επόμενες αυτές ώρες θα σας καλέσει πίσω εξειδικευμένος τεχνικός μας για να ακούσει το πρόβλημα που έχετε και να προσπαθήσει να σας δώσει λύση. Για ερωτήσεις χειρισμού ή για θέματα ρουτίνας (πχ λήψη ενός κωδικού ενεργοποίησης) η απάντηση δίνεται σε αυτό το τηλεφώνημα και ολοκληρώνεται η υποστήριξη του ticket.

Για αναγνωρισμένα επείγοντα προβλήματα (όταν δηλαδή κάτι δεν λειτουργεί όπως πρέπει και εμποδίζει την ορθή λειτουργία σας) το Τμήμα Υποστήριξης δεσμεύεται να δώσει λύση εντός των επομένων 24 ωρών, αρκεί να είμαστε σε εργάσιμη ημέρα. Στις περισσότερες περιπτώσεις βέβαια η λύση δίνεται πολύ πολύ νωρίτερα, ειδικά αν το πρόβλημα δεν μπορεί να παρακαμφθεί αλλιώς και να εξυπηρετηθεί ο πελάτης.

Διαφορετικοί χρόνοι ισχύουν για πελάτες που έχουν υπογράψει ειδικότερα Συμβόλαια Υποστήριξης.

Φυσικά το οποιοδήποτε αίτημα υποστήριξης μπορεί να δοθεί στην εταιρεία μας όχι μόνο μέσω τηλεφώνου αλλά και ηλεκτρονικά μέσω των βλαβοληπτικών μας πλατφορμών ή μέσω email. Και για αυτόν τον τρόπο ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι απόκρισης και αποκατάστασης του πιθανού προβλήματος.