Η Διοίκηση της ΕΠΑΦΟΣ δεσμεύεται για την αποτελεσματική λειτουργία και συνεχή βελτίωση Συστήματος  Διαχείρισης Ποιότητας  ( ΣΔΠ ) σύμφωνα με  :

  • Τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 9001:2015
  • Τις απαιτήσεις της κείμενης Νομοθεσίας και των Κανονιστικών Απαιτήσεων
  • Τoυ επιχειρηματικούς της σκοπούς
  • Τις απαιτήσεις των Πελατών της καθώς και όλων Ενδιαφερομένων Μερών που συνδέονται με αυτούς.

Η Διοίκηση της ΕΠΑΦΟΣ διαβεβαιώνει και δεσμεύεται ότι το ΣΔΠ έχει ως άξονες:

  • Την βέλτιστη σχεδίαση των παρεχόμενων Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Την βέλτιστη εκπαίδευση των Πελατών με στόχο την μέγιστη αξιοποίηση των παρεχόμενων Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Την βέλτιστη Υποστήριξη και Εξυπηρέτηση των Πελατών μετά την πώληση
  • Την αποτελεσματική Διαχείριση των Κινδύνων και Ευκαιριών για βελτίωση σ σχέση με τα παρεχόμενα Προϊόντα και Υπηρεσίες

Με γνώμονα τα παραπάνω, η Διοίκηση της ΕΠΑΦΟΣ:

  • Σχεδιάζει, εφαρμόζει & συνεχώς βελτιώνει Πολιτικές, Διαδικασίες, Τεχνικά και Οργανωτικά Μέτρα
  • Εκπαιδεύει και ενημερώνει όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Διαμορφώνει κατάλληλους Δείκτες για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του QMS
  • Διεξάγει τακτικές εσωτερικές Επιθεωρήσεις (internal audits) και παρακολουθεί την υλοποίηση σχετιζόμενων Διορθωτικών / Βελτιωτικών ενεργειών
  • διασφαλίζει το κατάλληλο Εργασιακό περιβάλλον, με στόχο την βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας και την συμμόρφωση προς τη Νομοθεσία Υ&Α

Η Διαχείριση & Διασφάλιση της Ποιότητας απαιτεί ενεργό ομαδική προσπάθεια. Επομένως:

  • Οι εργαζόμενοι της ΕΠΑΦΟΣ
  • Καθώς και οι Συνεργάτες / Υπεργολάβοι και Προμηθευτές

υποχρεούνται να συμμορφώνονται προς τις εφαρμοζόμενες Πολιτικές, Διαδικασίες, Τεχνικά και Οργανωτικά Μέτρα των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας της Εταιρείας.

FaLang translation system by Faboba